Maj

tränade Jims, tävlade, blev 3:de placerad, gick tragiskt nog omkull i slutet av månaden och blev rädd. Men fortsatte kämpa så gott jag kunde för att bli säker igen. Njöt av vädret, åt gott, bakade en hel del pajer och längtade till sommarlovet. Åkte även till Göteborg och blev av med 1500:- på 4 timmar... oups. Bokade även in 14 dagar på Mallorca i slutet av sommaren för att komma bort och slappna av.
 
 
Juni 
Hälsade på Dellina igen och fick även hoppat henne nere på ängen. Precis som vanligt ;)
Turnerade i beach-handboll, shoppade mycket nya kläder (som b.l.a mitt första oddmolly plagg) och var på studentfest. Fick även mitt efterlängtade sommarlov med många sovmorgnar och långa stalldagar.
 
 
Juli

Tävlade mitt första meeting i Dagstort, hälsade på farmor och fotade i solnedgången på stubbfältet. Åt på Vikens hamnkrog och firade sommarlovet på bästa sätt med kompisar. Elin och jag åkte till Skyrup och till det omtalade ridlägret, AW. En vecka spenderade vi där med många aktiviteter och hård träning för både häst och ryttare. Supermysigt <3
Stranden fick många besök och mitt i värmeböljan åkte vi till Falsterbo för att titta på hästtävlingar och shoppa hästsäker. Supervarmt men superkul.
 
 
Augusti

Åkte till Mallorca och besökte Tess. Fotade på stranden och i "fotogränden" som vi kallade det. 3 mysiga kvällar i trevligt sällskap och med fantastiskt god mat! Sedan tog vi hyrbilen till nästa ställe. Letade i evigheter efter rätt hotell i byn men hittade tillslut rätt. Spenderade mycket tid med Elin och familj på stränderna och kvällarna. De 3 sista dagarna märktes på plånboken eftersom vi då bodde i Palma. En underbar resa helt enkelt!