Imorse väcktes i tid jag för att hinna gå upp och klä mig inför träningen. Skulle vara klar innan mamma och pappa kom tillbaks för att hämta mig (Mamma fick dra med sig både pappa och transporten för att hämpa hö åt Jims) Så det fick räcka med 5 minuter åt att äta och sätta på ridkläder. Resten, 25 minuter, spenderade jag åt att "morna mig" genom att stanna kvar i sängen. 
 
Självaste träningen gick super. Jimsan flög över hinderna och jag kände verkligen ingen tvekan själv.
Så kul att vi börjar komma tillbaka efter "olyckan" . Börjar hitta knapparna på henne nu.
Helt plöstligt stämmde allt. 
Mamma fotade och pappa filmade. Hela familjen engagerad, det gillar jag ;) 
Alltid lärorikt att titta på filmer efteråt.
 
Kom hem och satte igång med läxorna direkt efter att jag duschat av mig hästlukten.
Började med att plugga in 35 spanskaglosor/ meningar och repeterade 76 engelska glosor.
Varför ska tiden gå så himla snabbt när man gör läxor? 
Nä, fick pausa genom att baka några kakor som jag blev lite sådär halvkär i från hemkunskapen.
Kolaknäck, mums. 
Pluggade lite till samtidigt som jag kollade instagram och fick nagelvård av mamma. Effektivt! 
Så fort jag kände att jag höll på att somna, sprang jag ett varv runt huset för att sätta igång hjärnan. Fick även visa för mamma att gymnastiken än sitter kvar i kroppen. *host host*
Slutade med en sträckning i låret... "Men det är nyttigt" tycker mamma. 
 
Har precis ätit torsk med egna potatisar från landet. Blev en bra skörd i år, 1 potatis per planta!
Fruktansvärt mätt, men ska ändå ta på mig att göra fruktsallad åt familjen.
Vi hörs!