I helgen tävlade jag och mitt lag, HFRK div 2, andra omgången i ponnyallsvenskan inför finalen.
  Det ända jag hoppades på var att Jims inte skulle stanna, eftersom hon gjort det på vissa tävlingar innan. Vi vet att hon bara ska testa mig, men jag har varit lite väl mesig och inte sagt till henne.
  Denna tävlingen kom verkligen som en vändning.
 Felfri i alla klasser.
 
 
Först hoppade jag en förklass (som alla i laget gör), sedan självaste lagtävlingen. Där måste laget har minst 3 felfria ekipage för att gå vidare till omhoppningen. Vi satt alla nollor och gick vidare.
Tyvärr petade vi ner två hinder i omhoppningen och fick därmed 8 fel. Men alla var super duktiga och red jättefint!
Laget slutade på en 3:de plats, vilket är en kanon insats från allas sida :)
 
Som sagt blev vi felfria i alla dessa klasser, ingen tvekan på stopp någon stans.
Hon var så fin och galopperade på i förklassen. Det blev lite studsigare i de andra klasserna, men lite på grund utav att jag tappade min stigbygel ;)
 
När vi väl kommit hem och kollar på resultaten, inser vi att jag var snabbast av alla i förklassen. Både bland C-ponnys men även bland B och D. Så kul!
  Känns verkligen bra nu att jag vet att hon kan hoppa, även om hindrena är färgglada plank ;)
Nu hoppas vi på att  få tävla i Båstad i finalen!