Sitter just nu nerstoppad i soffan med filtar upp i ansiktet. 
Det är inte kul att vara sjuk.... 
Har ont i hela kroppen, och har lust att bara sova bort allt. 
Ska packa sedan tills imorgon då vi ska till simhallen, inte så passande nu när man inte känner sig så bra, men men. 

Har inte fotat vad jag köpte på väla eller Ullared... Men det kommer nog ta lång tid att fota allt vi köpte på Ullared, så jag vet tyvärr inte om jag riktigt orkar... 

Men jag hittade många fina kläder där, exempelvis två stycken enfärgade toppar. Liknar Tessies eller Bondelids tröjor med en volangkant längst ner, super snygga! De kostade dessutom bara 99:-
Också ett par vita jeans med dragkedjor på sidorna och ett vitt linne med volanger.
Hittade även lite kläder för endast 20:- st, en T-shirt till sommaren och två mjukiströjor. Väldigt bra pris om man säger så.
Såklart hittade jag även en MASSA hästsaker till min älskade Jimsan som kommer om 5 dagar! Täcken, en grimma, luva, grimskaft, spö m.m. 
Mamma var också på hööks och köpte ett schabrak, benskydd och ett litet förklädde till mig som man kan ha när man står och fixar inför tävlingar. Där är fickor som man kan lägga snoddar m.m när man fixar. Praktiskt!!

Idag var vi även på City Gross i Hyllinge och köpte ett svettäcke, borste, en salva och glanssprej. 
Snacka om att vi har grejor nu till henne! Och allt går marinblått, sååå snyggt :)

Tänkte att fota stallet när vi flyttar dit, och även då kanske hennes prylar. Längtar så!
Kram Lina 💗