Torsdag idag, vanlig lång dag i skolan. Tråååkigt. 
Våra lektioner är sjukt långa på torsdagar och väldigt långtråkiga :/
Men efter skolan åkte jag och mamma till väla för att köpa lite nya vårkläder.
Det blev en del... Eller iallafall saker som jag är nöjd med!
Köpte akut en ny bikini (då vi ska till simhallen på fredag med klassen), en vanlig vit fin blus och en jeans/skinnjacka. Uppdatering senare i helgen på kläderna.

Imorgon blir det Ullared! Vi kör direkt efter skolan, så vi får skynda oss lite ;) det blir nog mest hästkläder och hästsaker... Så spännande! Snart kommer ju Jimsan och då måste man vara väl förberedd. 
Så det kommer nog också lite bilder på vad jag köpte på Gekås senare. Blir många nya inköp på en gång!

Annars har jag väl mest gjort läxor idag. Som vanligt. Blev klar med min engelska bokrecension idag, endast lite finslip kvar. Passar på att göra klart sakerna nu innan Jimsan kommer så att jag kan lägga mer tid i stallet. För det kommer ta tid nu till en början. Ny häst, nytt stall, nya människor och nya rutiner. Men sååå spännande :D
Ha en fortsatt trevlig kväll, Kram Lina ❤️