Då var helgen igång igen. Så skönt! 
Idag tränade jag lite frihetsdressyr i ridhuset. Inkallning och att hon skulle lyssna och följa efter mig var det jag tränade. Gick faktiskt jätte bra och hon följde mig verkligen hela tiden. Inkallningen gick också bra.. Lilla busen kom i full galopp mot mig och sparkade och bockade.
Hon var iallafall glad ;)
 
Till helgen händer det massa roliga saker. Helt fullbokat om man säger så!
 
Fredag -
Imorgon ska jag träna hoppning med Jimsan för en ny tränare. Lite pirrigt men ska bli riktigt spännande!
  Senare under kvällen kommer Tess och hennes familj, då vi antagligen ska grilla (beror på vädret) och bara ha det mysigt.
 
Lördag -
På lördag ska vi hinna med ganska mycket. 
  Då drar vi upp till Båstad och hälsar på min lilla älskade Dellina. Hon fyllde år i tisdags, men nu på lördag passade bättre då jag också kommer hinna rida henne lite. Det kommer säkert kännas jätte konstigt att hoppa på min lilla söta B- ponny, men ska bli så kul! :D Har ju inte ridit henne på nästan 5 månader!
  Alldeles i närheten av Dellina finns en sybutik som vi ska innom. Där ska vi köpa en sak till min avslutning, fast det får ni veta då. Vill inte avslöja något.
  Någon gång under dagen måste vi ju såklart också hinna med Jimsan, och lite annan shopping till min avslutning. Behöver b.l.a ett par skor och en kofta. Man vet ju aldrig hur vädret blir :S
 
Söndag -
Om vi inte skulle hinna med Shoppingen (skor & kofta) så får det bli då.
   Sedan drar transporten till Bruseskog där en lång uteritt vänta med en annan tjej från stallet. 
Då blir det picknik och galopp på åkrar - så skoj!