Som jag skrev innan så var dagens träning makalös :)
Men jag glömde en liten detalj. Våra planer är ändrade inför morgondagen.
 
När jag skrittade ut efter träningen sa min kompis "har ni inte skor på henne på bak"
...
 
Jo, i vanliga fall ja. 
Min framridning, iform av galopp på grusvägen (inför träningen), hade visst varit lite för bra. 
Hennes hov ser lite katastrof ut just nu. De växer ju typ ingenting mellan skoningarna, så nu när hon hade slitit av sig sin sko ser hoven inte så bra ut. Men är säker på att det går att fixa till.
Så därför blev det lite panik eftersom det är tävling imorgon. Vi försökte hitta någon som kunde slå på den, men det är inte så många som känner sig villiga en lördag kväll...
 
Klart så har vi ju löst det på något sätt ;)
imorgon kl 7.45 åker vi till vår hovslagare och skor om henne (hon skulle snart skos ändå). Det blir till att gå upp 05.45 då vi måste hinna packa in allt i bilden och sedan åka till vår snääälla hovslagare som räddade situationen. Bilfärdden dit med transport ligger på cirka 1h.. oups
 
Det vi hoppas på nu är bara att hinna till tävlingen. Hon brukar inte vara öm efter skoning, så jag tror att allt ska gå bra. 
Håll tummarna för oss... :)
 
 
 
Regnade det hos er lika mycket som det gjorde hos oss?
helt katastrof väder, hagel, åska och blixtrar... ojojoj