Fjärde dagen
På onsdagens schema stod det att det skulle vara uteritt och bad med hästar.
Dock kännde jag att jag inte riktigt var redo för det, har fortfarande lite dåligt koll på Jimsan i skogen. 
Så eftersom jag inte ville att något skulle hända, red jag lite på banan själv.
 
En sak som jag lärde mig en gång av en duktig tränare var, 
att man altid ska fråga sig själv varför  man gör vissa saker (de olika hjälperna). Och sedan göra tvärt emot.
Det var precis det jag försökte den träningen.
Istället för att bara låta henne gå som hon vill och försöka få fram henne, testade jag med att hon verkligen skulle gå i form från början. 
Resultatet blev faktiskt märkvät. hon var framme på ett helt annat sätt och  jobbade samtiidigt under sig.
Supernöjd med passet! Sedantog jag bara lite galopp i slutet när jag ridit igenom henne ordentligt, vilket också kändes mycket bättre :)
 
 
Senare under dagen passade jag, Elin och Stina på att  fota kattungarna lite.
Visst är de ursöta!?
Fler bilder på dessa sötnosar kommer i ett separat inlägg :)