Vilken klass ska du börja i?
Jag ska börja i 8:an

Vilken dag börjar du? 
18/8 , Imorgon :( 

Hade du läxor över sommaren?
Konstigt nog, nej 

Vad ska du ha på dig första dagen? 
Beror helt på väder. Vid dåligt väder satsar jan nog på vita (inte den bästa färgen, vet) byxor och en ny tröja somjag köpte i Palma.
Vid fint väder blir det väll det vanliga, shorts och linne.

När vaknar du och går och lägger dig på skoldagar?
Skulle vilja ändra frågan till "när blir du väckt och vid vilken tid slängs du i säng?"
Vid 7.00 väcks jag och vid ca 22-23.00 lägger jag mig, helt beroende på läxor.

Vad är stressigast med skolan? 
När man kommer hem och inser hur mycket läxor man har, som man inte får tid med att jobba i skolan.

Längtar du till skolan?
Längtar och längtar. Inte precis. 
Dock ska vi inte ha några lektioner första veckan, så det blir rätt chill.

Vad är roligast att fixa med för att komma tillbaka till skolan?
Skolväskan typ. Finns inte så jätte många roliga saker att göra inför skolan. 
Om det räknas så kan jag också ta med att köpa kläder :)

Vilken klass började du med smink till skolan? 
I 7:an. 
Våra lärare och föräldra hade kommit överens om att vi inte skulle ha smink i mellanstadiet, vilket jag faktiskt tyckte var väldigt bra. 
Dock exploderade vissa och överdrev när vi väl fick. ;)

Kommer du ha ryggsäck eller handväska? 
Handväska, med axelband.
Kommer antagligen upp någon bild senare.


Hoppas nu bara att jag kommer hinna rida och ta hand om min älskade Jims, nu när skolan och läxor startar.