Femte dagen
Vi vaknade som vanligt (av veckarklockan) vid ca kl 7.00 och gick upp ill. Stallet för att fora hästarna.
Första passet vid 11.00 var det banhoppning. 
Jims kändes jättekonstig och lyssnad inte alls. Hon bara ignorerade när jag försökte få fram henne. 
Min tränare sa att det var träningsverk, och att alla privathästar brukar vara så trötta på fredagen ;) 
Så efter träningen när att jag pratat med mamma i telefon och med Sussana om dagens pass, kändes det bättre. Gud så orolig jag var ett tag :S

Andra passet, som var dressyr, gick däremot super. Hon var så avslappnad och fin. Super kul! 

Sista dagen 
Då var det packning och samling med föräldrar. 
Det var kul att se mamma och pappa igen, dock hann man knappt andas under lägrets gång. Man hade ju fullt upp hela tiden.

14.00 var det "Pay n jump" dör man fick hoppa på valfi höjd.
Jag hoppade 80cm, och Gud vad duktig hon var! 
Ett bra avslut på ett superbra läger! 
Tack alla på Skyrup Country Club för en underbar vecka! 


Sorry för att detta inlägget kom så sent efter.