Glad påsk allihopa!
Verkligen älskar påsklovet, så lungt.
idag skulle vi släppa ut hästarna, så vi gick upp tidigt och åkte till stallet. jag red ut på Jimsan med pappa och hans häst (stålhästen Cykeln) och det gick bra! tränade lite på att galopera henne i skogen... ;) då hon fick ett litet dampanfall när jag red ut med elin igår. 
 
En sak som jag har varit så sjukligt avis på, är alla dessa hästfotografer som fotar sååå bra. exempelvis när en häst står i en stallgång och det enda man ser är hästen... allt annat är svart.
Sådanna bilder vill ju jag också kunna ta!
 
Så jag bestämde mig för att testa mig fram. men inte på någon häst, utan min hund.
Och det gick faktiskt! (k kanske inte världens bästa bild, men nu vet jag hur jag ska göra ) Så nu ska jag testa med Jimsan också. Hoppas att hon nu bara orkar vara fotomodell ;)
 
 
ikväll ska vi kvällsfora, kanske jag kan testa då? 
ja, håll utkik de närmaste dagarna så kanske det kommer upp något här på bloggen.
vi ses!