HEJ ALLIHOPA!
Jag har funderat på att börja göra lite bättre "kvalitets videos" om man säger så. alltså videos som jag spelar in med min kamera ♥
eftersom jag älskar att fota och så tänkte jag att det skulle vara kul att klippa ihop lite videos också.
Så nu ställer jag frågan till er - skulle ni tyckt det varit kul att få se lite filmer/videos?
Iså fall, på vad?  jag vill gärna höra vad ni tycker! så ni får gärna komentera här var ni skulle vilja se! vill ni se videos på natur och foto? olika Challenges med mina kompisar? saker som har med foto och göra? eller kanske t.ex.  roomtour, vad finns i min kamera väska m.m...
Innan jag kan börja göra videos måste jag skaffa mig ett stativ, men jag tror att det kommer ta ett tag innan jag får höra era förslag, jag har ju inte så många läsare ;) så jag hinner nog köpa ett stativ, hihi :) 
MEN TACK ALLA NI SOM LÄSER MIN BLOGG!
♥♥♥