Hejsan allihopa!!
för exakt en vecka sedan var jag i Göteborg med mina bästisar från klassen!
Det var helt helt helt fantastiskt! vi gick på universeum, Liseberg och sista dagen shoppade vi! tror det var den bästa helgen i mitt liv :D
Eftersom jag inte tog med min systemkamera kunde jag inte fota... :(
Men jag tänkte i alla fall visa vad jag köpte på vår lilla shoppingdag! jag vill också tacka Felicia och hennes familj för att vi fick bo i lägenheten med de under hela helgen! och tack Lilli, Tess och Feffi (igen:) för en underbar helg!
 
här nedan kommer lite bilder på vad jag köpte. Vi var inne på Tessie men hittade inget speciellt där eftersom vi precis hade köpt från en annan affär med exakt samma saker! Jag köpte även lite från Grand  parfymeri. Där fanns jättemycket Elf-produkter vilket var jättekul! Och priset på alla produkter från Elf var endast 45 kronor! (förlåt för att vissa bilder inte har så bra kvalitet)