Är sååå sur nu!!!
Blev precis klar med min min profilbild som är gjord i gimp och skulle preciiiiiis spara den då...
"Det har uppstått ett fel, Windows försöker lösa problemet"
....
Vill du stänga programmet?"

Jag: såklart jag inte vill stänga programmet!!!?
Jaha? Så nu kunde jag inte göra klart!? Ska allt raderas nu? Det fanns två alternativ:
Stänga programmet
Eller trycka på krysset...

Men egentligen fanns bara ett alternativ!!
=stäng programmet, låt allt raderas, låt all DIN tid som DU har lagt ner på detta arbete raderas, glöm att du överhuvudtaget kan spara detta spara detta.

Blir så sur på tekniken ibland! Jag skulle precis spara och kolla igenom det, då det uppstår "ett fel" med Windows eller något....
:(

All tid som jag lade ner på den, gav resultatet: ingenting!

Händer detta också er eller? Är det bara min dator som ska krångla till det när man lagt ner jättemycket tid på något :*(
Ses i nästa inlägg, hoppas jag kan göra om profilbilden snart. Detta var den ända lediga sekunden på länge, alla andra dagar består av läxor och stress.