Ja, rubriken talar. (kom inte på något fyndigare)
nu var det nästa en hel vecka sedan jag tävlade och jag har fortfarande inte skrivit hur det gick...
jag hade tänkt lägga ut en bild från tävlingen men det blev aldrig av. bilderna blev helt enkelt inte så jättebra, men ni kan ändå få se någon.
 
Första klassen, LD stilbedömning (60 cm, man bedöms efter stil, vägar, hållning, antal steg o.s.v...) gick jättebra! vi blev felfria och hamnade på en 2:a plats :D
Andra klassen LC A.0A.0 ( 70cm, gäller att få snabbast tid och minst antal fel) gick också bra, men i omhoppningen rev vi ett hinder. så ingen placering den gången.
 
några dagar innan hade vi varit och köpt lite nya saker, dessa hade jag tänkt att visa för er <3
de är faktiskt köpta i en secondhand butik! där fanns väldigt fina saker, vissa tänker nog att där bara finns äckliga begagnade saker, men faktum är, där fanns både nytt och gammalt. allt var dessutom i väldigt bra skick! jag tycker att secondhand är väldigt bra, speciellt inom ridsporten, man köper saker som kanske inte alltid passar till sin häst (eftersom man inte kan prova sakerna i affären ;)) då är det väldigt bra att man kan lämna in sakerna till en sådan butik och samtidigt få ut pengar för det istället för att det bara slängs eller gers bort.
 
Jag köpte:
* ett par vita ridbyxor 60:-
* en rid kavaj 150:-
* och ett par vita utterbyxor, som man kan ha på tävlingar över sina ridbyxor. då slipper ridbyxorna bli skitiga! 60:-
total summa: 270:- !
 
 
 

FÖRBERED ER PÅ EN JÄTTE KNASIG, GULLIG, ROLIG, KLUMPIG, SUPER DÅLIG, SUDDIG BILD :D
Hon ser så gullig ut! har sina framben framme vid nosen, det se väldigt ansträngt ut. vad skulle hon så högt och göra? hihihihahahahahahhohohoheheheheehe! hon e söt hon!!! :P