Då var äntligen granen uppklädd och klar inför Nyår! I färgerna guld och vit tycker jag den passar väldigt bra ;) 
Min kamera har jag lyckats ställa in på knasiga inställningar som jag inte kan återställa... p.g.a av att jag inte minns hur jag gjorde nårjag ställde in dem :S Men nu när jag fick ett stativ i julklapp blir det mycket bättre! då blir de inte så suddiga.. även om de inte presis är skarpa :S
Ja, jag får se om jag kan fixa till det.
Har funderat ett tag på att skaffa ett till objektiv... kände bara för det liksom. Problemet är ju bara att de är väldigt dyra, om man vill ha något lite mer exklusivt. vill ha något som inte är allt för avanserat men som släpper in mycket ljus, eller i allafall kan hantera det ljus som släpps in utan att hela bilden blir en ljusprick. 
Har kikat lite på Tamron objektiv. de verkar rätt bra, men kostar också en hel del om man vill ha ett lite bättre.
ja, jag får väl se med den saken  också. Vet ni några bra, prisvärda, objekktiv?
 
här kommer bilderna
 
 
      
 
 
Katten inspekterar och ser så att allt ser ok ut ;)