Då har man gått en hel vecka i skolan (redan) det känns ganska konstigt men ändå roligt. Vi får ju äntligen gå utanför skolan :D man känner sig ju så friiii! På Måndag ska vi ha triatlon (vet ej hur det stavas) med åk 7-9. Vi ska börja borta i Helsingborg "city" friabad, där simmar vi 200m hoppar på cyklarna blöta och våta, cyklar 9-10 km (nästan en mil!) och sedan springer vi 8km till... Jobbigt kommer ju bara förnamnet vara :/
Men samtidig ser jag fram emot det! Det ska bli spännande på något sätt.

Detta är mitt första inlägg från mobilen faktiskt! Hoppas det nu ser bra ut på datorn också... Men iallafall Tess och jag var ute och fotade varandra i förra veckan (tror jag) så nu ska jag försöka lägga upp en bild också. Bilden är på mig, jag tog endast den bästa för jag har ingen annan på mobilen ;)

(Hoppas den inte blir allt för "pixlad")